mandag den 16. april 2012

Nail of the day 11-4-2012



Hey Guys
Undskyld at jeg ikke var været så aktiv her på min blog på det seneste men jeg har bare ikke haft tid. Jeg er også begyndt og være lidt mere fokuseret på mine videoer end på min blog :)
Grunden til at det står 11-4 i stedet for 16-4 er fordi at jeg bare tog billederne den 11 i 4 og jeg har først haft tid til bloggen her i dag..
Men jeg tænkte at jeg ville tage billeder af mine negle og lægge her ind fordi jeg ELSKER de her negle!

Som i kan se på billederne så på hver anden finger har jeg en glitter neglelak på som er fra Wet´n´wild wildshine og den hedder: Sparked. og den wet´n´wild neglelak har jeg også på spidsen af de andre fingre så det er lidt french tip inspireret. Jeg har også tænkt mig og prøve og gøre det samme bare med andre farver :)


3 kommentarer:

  1. Hej Nadia, din blog er super god!
    Vil du ikke lige være sød at tjekke mig og min venindes blog ud. http://mettemarienanna.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej søde Nadia
    Lækker blog du har, bliv endelig ved :)

    SvarSlet
  3. Fine negle :)
    Knus - josephinefotoblog.blogspot.dk

    SvarSlet