lørdag den 17. marts 2012

CowboyJakke!!!

Hejsa!

Jeg er lige kommet hjem fra Elisabeth, og vi var i byen tidligere idag og det var super hyggeligt !
Vi var i H&M og der købte jeg en Cowboyjakke
Billede:




Jeg har i lang tid haft lyst til og købe en cowboyjakke, men det havde jeg så ikke fået gjordt. Men nu har jeg endelig købt den og jeg er super duper glad for den :). Jeg tror også at jeg vil blive meget glad for den (ikke at jeg ikke er det nu) her til forår og til sommer.







Den er fra H&M og den kostede 249,- :)

2 kommentarer:

  1. Uuh, den er pæn! Vil også meget gerne selv have en cowboyjakke..
    Ellers fin blog;-)


    Håber også du vil tjekke min ud :p
    http://sophiespang.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Sej jakke eller mener tøj du er sku så smuk og køn det er engang løjn <3 .-*

    SvarSlet